piercat!

Ikväll hade jag en vän på besök som agerade nåldyna! Blev en septum, industrial, nipple och labret! Mycket snyggt!
Lyckades dock inte fånga en enda på bild, men det får ni leva med.
så här får ni en bild på en av mina gamla piercingar, en av mina favoriter var den! Tyvärr stöttes den ut, men lämnade ett fint ärr efter sig så jag kommer aldrig att glömma den!
och jag kan inte göra om den på ett tag, inte nu när jag har en bebis i magen, och inte sen när jag har en liten bebis vid mig, tänker inte riskera att bebisen fastnar i den eller att jag fastnar i något annat. Sen när den lilla blir äldre kommer det nog var ganska kul och peta på mammas piercingar, så det är bara dumt att ha en i armen då!

Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

Ta kort på alla dina percings och sedan kräver jag en magbild! :D XD

2011-05-12 @ 20:50:55
URL: http://mammaems.webblogg.se/
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

sv: haha vsg! XD

Jag sitter redan och äter det xD

2011-05-13 @ 22:39:57
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0