babykläder på lindex

Lindex är min nya favorit! Ströade runt där inne i evigheter och försökte besluta mig för vad jag skulle köpa med hem till min lilla goding. Fanns ju hur mycket fint som helst!
Blev till slut två plagg, en collagetröja och en jättesöt randig body som det står Been inside for 9 months.
inte min bild, googlade bara fram den. Men så ser den ut!
Bodyn har jag som vanligt inte heller nån bild på..
Har för övrigt varit utan internet hela veckan, så det har varit en tung tid haha. Men fått väldigt mycket skolarbete gjort tack vara det! Bara några dagar kvar till betygsättning och sen är det snart studenten! Min balklänning kom i veckan också, beställde från England, lite billigare så! Kan ge en sneakpeak imorn, vill inte avslöja mig helt innan själva balen.

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0