make-over!

Har flyttat hem till mamma, så börjat fixa iordning rummet nu. Taket målades grönt för ett tag sen, sjukt skönt faktiskt, speciellt när man ska sova, det är så avslappnande att titta upp mot något mörkare än vitt.
Idag spikade jag upp en rad lp-skivor på väggen, blev rätt så bra!
Min lampa jag gjort av en lampskärm jag köpt på second hand för 30 riksdaler, sen tog jag bort tyget som satt på och virade på garn och tygband!
Min monki-vägg som jag jobbar successivt på att utöka, dom där söta filurerna blir ju inte så billiga i längden!
Lampfot ärvd från mormor och lampskärm second hand 15 riksdaler. Skärmen gör ett otroligt lyft i rummer än den jag hade innan som var en vit vanlig skärm.
Har så litet rum så fick arbeta uppåt på väggarna, så hyllorna gör att jag sparar otroligt mycket plats. Och under står ett klädskåp som pryds av min hello kitty-samling och diverse annat.
I sängen hittar vi en trött nyvaken katt.

Kommentarer
Postat av: paij

svar: taack!



och fuskiT med hello kitty samlingshylla : ( mina kitty saker ligger utspritt överrallt eller i lådor.

2011-06-26 @ 19:33:13
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: sidecut redhead - 21 år och väntar tvillingar

Vart ska bäbis sova? :)

2011-07-05 @ 18:28:30
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0