Studion

Första dagen på studion idag, är på Black Scar Tattoo. Väldigt lugnt idag, ritat lite, gjort rent lite delar och snackat i telefon och kollat på tatueringar. Här kommer jag nog trivas ett tag framöver!

Hm, på tal om tatueringar så kan jag passa på att visa upp min!

Gjorde den sommaren 2009 när jag var på Fiji.
"Vad föreställer det?" får jag höra väldigt ofta men det är en polynesisk tribal, för det är så att jag kommer där ifrån så då kan ni själva räkna ut varför jag väljer att tatuera den.

Det är min första och enda, men jag är ung och har många år på mig att fylla på min kropp!

Kommentarer
Postat av: Mina

Jo, jag vet. Det är så man kan gråta frustration =(



Och du, tjusig gadd du har! Antar att du tänkt dig att skaffa fler så småningom? I samma still? Eller vad föredrar du för tatueringar?

2010-11-09 @ 00:36:30
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: FINI

snygg!

sv: det blir det du tipsade om, black scar tattoo, den 23:e nov. :D en chestpiece av nått slag! joel ska rita åt mig

2010-11-09 @ 07:24:07
URL: http://fini.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0