hur hinner man med?

Hur fan hinner alla dessa mammabloggare med att blogga? Jag sitter bara vid datorn kanske fem minuter åt gången då och då, ändå har jag någon annan som gör det mesta i hushållet. Visst tar det inte så lång tid att skriva lite text, men man ska ju överföra bilder och redigera dom också! hm, visst kanske man får prioritera sin tid, nu när jag tänker efter så kollar jag ju på rätt mycket tv, men det är ju bara för Kingston ligger och sover i min famn eller likande!

Men nu har jag tagit mig tid till lite datortid, hm vad har hänt då? Kingston blir fyra veckor idag! alltså, han växer så fort, redan gått upp över ett kilo, eller jag vet inte om det är fort, har inte jämfört med andra bebisar direkt. Men han är så söt, han brukar ligga och "prata" massor, eller ja, det är bara söta ljud han får fram :3
Ikväll fredagsmyser vi framför tvn, Star Trek som gäller, men star trek är inte i närheten av hur bra star wars är, am i right?
Imorgon ska vi inleda dagen på samma sätt som idag, rugby! Vm har dragit igång och kanal 10 visar några fåtal matcher, resten får jag streama. Nu ska jag sluta tjata här, posshaj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är jättefin Becca! :)

Har du funderat på babysim?

Kram

2011-09-10 @ 00:02:24
URL: http://smyckenmedkarlek.blogspot.com
Postat av: paij

åh : ) så söta!

2011-09-25 @ 09:27:59
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0