höstigt

underbart med höst, nu kan man gå i halsduk dygnet runt!
igår tänkte vi fira kanelbullens dag men det tyckte inte Kingston om, han är för övrigt 7,5 vecka nu :3
sammafattar väl den sista tiden i lite bilder tänkte jag!
grabben som gör mig lyckligast i världen!
Är i full gång och planerar hans namngivelsekalas, har varit lite slapp med det, men efter att vi varit på hans sysslings kalas så fick jag en liten kick nu så nu planerar jag för fullt, dekorationer, mat, aktiviteter osv, mycket som ska göras :)
Har även börjat kolla in lite på öppna förskola, det är väl inte det roligaste jag gjort, men bra tidsfördriv på dagarna! Blir nog roligare när Kingston blir några veckor eller månader äldre. Ska också prova på babysim snart, wihu badkläder!!
Nu ska jag göra lillgrabben sällskap i drömmarnas värld, god natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

:) Namngivningskalas, det ser vi fram emot... :)

Kram

2011-10-06 @ 08:38:57
URL: http://smyckenmedkarlek.blogspot.com

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0