krigat i Ullared

Igår var jag på Gekås under dagen och virrade runt. Köpte massa bebissaker! Men dock åkte allt med i bilen hem till mamma, så får fota det senare i veckan när jag hälsar på där nästa gång.
Det blev massor i klädesväg till skötbädd, bäddset, nappar, puder, osv, ja allt möjligt lyckades jag plocka på mig på babyavdelningen! Dock var det extremt tråkiga kläder där! Det fanns ett otroligt litet utbud, sen så var det antingen blått eller rosa! Och det var inte överdrivet billiga kläder heller, så blev inte så mycket av det.
Sen som vanligt när man är på ullared så bara det väller ner saker ner i vagnen! Men höll mig precis till min budget!
En kjol till mig själv!
tunika till mig själv
rollercoaster tycoon 3!!! och ny mus till datorn!
Spelet var helt klart ett av dagens bästa köp!
laptop-fodral från ordning&reda fanns det också!
Ja det var lite av sakerna, mer bilder kommer senare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Ullared är ju så roligt! :)

2011-05-18 @ 18:13:35
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0