trött på ledighet!

Ända sen studenten har jag i princip bara gått hemma och stögat runt, sommarjobb var inte så aktuellt och på dagarna jobbar alla. Men något måste jag ju sysselsätta mig med, så min största hobby nu för tiden är att umgås med min moster som har semester, båda är loppis- och second hand-galna så vi brukar åka runt och fynda gamla saker här och där.
det här är nog mitt bästa kap, en enorm guldram för ynka 20 kronor.
Häftat fast snören på baksidan sen med hjälp av klädnypor och gem har jag satt upp foton, det är suveränt då man kan växla bilder på två sekunder om man skulle tröttna!
Vad gör jag mer på dagarna? Hm, sover. kollar tv. sover. äter. kollar tv. sover lite till. och leker kreativ i min lilla verkstad också.
Ritade av en Banksy-tavla igår, gjord i tusch. Banksy är en av mina favoritkonstnärer så ska nog måla av några mer av hans målningar och fixa ett snyggt kollage på min vägg eller liknande.
Satt ihop ännu ett kakfat, detta är dock av den lilla varianten till smycken som syster min fått av mig. Gjord mängder med kakfat det senaste, vet inte vart jag ska göra av dom dock, och mamma vill inte ha dom i sina skåp så får väl börja ge bort dom! Det fatet som alla macarons ligger på är också gjort av mig. ^__^

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0