antagen!

Trodde aldrig den här dagen skulle komma, för på betyg skulle jag aldrig lyckas ta mig in på den här utbildningen och högskoleprovet har jag inte gjort, men som jag har nämnt tidigare i min otroligt väluppdaterade blogg så gjorde jag arkitektprovet, och när jag väl satt där på chalmers och gjorde testet så känndes det inte helt bra, så trodde att där tog min resa slut. Men för några dagar sen så kom intagningsbeskeden ut och JAG VAR ANTAGEN!!
MEN, jag kommer då inte börja plugga där till hösten, det känns inte rätt, för nu är faktiskt planen att vara mammaledig i ett år framöver, men jag ska söka anstånd för start till nästa höst, så hoppas verkligen de beviljar min förfrågan!

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0