Kärlek till TATTOO STOCKHOLM

Beställde lite saker i måndags och idag kom paketet!
Beställde 100 kanyler, en septumtång, 1 st 12 mm bc-ring, 1 st 40 mm stav och 4 st kulor.
MEN i paketet låg 4 st 40 mm stavar och 2 st 20 mm stavar, 5 st x mm bc-ringar, 1 st 12 mm ring, och 5 st 8 mm bc-ringar. Gissa om jag blev glad? Men killen från TS skrev att den staven jag ville ha fanns inte inne så han skickade med lite annat och hoppades på att jag blev nöjd ändå. OM JAG BLEV NÖJD!









saknas dock lite stavar på bilden för jag var för ivrig med att sätta i dom i örat!

Kommentarer
Postat av: CHARLiiiiiiE@bdb

Vart beställer du detta? :) finns det någon hemsida? :)

2010-10-05 @ 22:54:31
URL: http://charlielandevik.zoomin.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0